Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Ja, dit is mogelijk. Je kunt in het bestelproces aangeven dat je een ander afleveradres wenst.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Nadat je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je per e-mail een orderbevestiging waarin alle gegevens nogmaals vermeld staan. Wanneer je geen orderbevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@plantgeluk.nl of klik hier voor onze contactgegevens.
Kan ik hulp krijgen bij het plaatsen van mijn bestelling?
Jazeker! Neem contact met ons op via telefoon of Whatsapp (06 48 60 86 88) of stuur ons een e-mail (info@plantgeluk.nl).
Ik ben mijn wachtwoord kwijt. Wat kan ik doen?
Je wachtwoord vergeten? Ga naar 'mijn account' en klik op 'wachtwoord vergeten'. Vervolgens kunt je de stappen doorlopen.
Ik wil mijn bestelling ophalen. Is dit mogelijk?
Het ophalen van een bestelling is mogelijk, maar wij hebben geen fysieke winkel. Wil je toch graag je bestelling bij ons in Tiel ophalen? Neem dan even contact met ons op, zodat wij je een kortingscode kunnen toesturen waarmee de verzendkosten in het bestelproces vervallen. Je kunt je bestelling dan in onze webshop plaatsen. Vul bij opmerkingen in dat je de bestelling komt ophalen. Wij sturen je een bericht om een afhaalafspraak te maken zodra je bestelling klaar staat. Wij zijn voor het afhalen van bestellingen alleen geopend op afspraak.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Nadat wij jouw order en de betaling hiervan in goede orde hebben ontvangen, zullen wij onze uiterste best doen jouw bestelling spoedig te verzenden. Wanneer een product onverhoopt niet op voorraad is, nemen wij hierover contact met jou op.
Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website, social media of andere doeleinden gebruiken?
Al onze foto's zijn zelfgemaakt of hebben wij ontvangen van onze leveranciers en/of de producten en fabrikanten van onze producten. Zonder toestemming mogen de foto's dan ook niet gebruikt worden. Wil je toch een foto gebruiken, neem dan contact met ons op via info@plantgeluk.nl.
Aanmelden nieuwsbrief
Klik hier om je aan te melden voor onze nieuwsbrief.
Afmelden nieuwsbrief
Afmelden voor onze nieuwsbrief? Stuur ons een e-mail op info@plantgeluk.nl.
Hoe dien ik een klacht in?
Als je een klacht hebt, raden wij je aan om je klacht schriftelijk (per e-mail) in te dienen via info@plantgeluk.nl. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg indien mogelijk een foto toe waarop de aard van de klacht duidelijk zichtbaar is. Wij nemen jouw klacht z.s.m. in behandeling.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?
Neem dan gerust contact met ons op via:
E-mail: info@plantgeluk.nl
Telefoon of Whatsapp: (+31) 6 48 60 86 88
Je kunt ook via het contactformulier een bericht achterlaten. Wij komen hier spoedig op terug.