Is er iets niet helemaal gegaan zoals je had verwacht? Heb je een klacht over een product, onze service, de bezorging van jouw bestelling of iets anders, dan horen wij dit graag. Wij vinden het enorm belangrijk dat je gelukkig wordt van je bestelling en hebben onze service hoog in het vaandel staan.
Meld je klacht aan ons door een e-mail te sturen naar info@plantgeluk.nl t.a.v. Laura Nieuwhoff. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg indien mogelijk een foto toe waarop de aard van de klacht duidelijk zichtbaar is. Wij nemen jouw klacht spoeding in behandeling en komen hier uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst op terug.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@plantgeluk.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Op al onze producten gelden de garantiebepalingen van de fabrikant. Jouw factuur geldt als garantiebewijs. Bewaar deze dus goed. Zonder overleg van de factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij PlantGeluk aangekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Heb je vragen over het bovenstaande of wil je hier meer informatie over? Vraag het ons gerust. Wij denken heel graag met je mee. Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail (info@plantgeluk.nl) of per telefoon en Whatsapp (+31 6 48 60 86 88).